Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvec, Roman
dc.contributor.authorŠeflová, Dana
dc.date.accessioned2021-11-24T14:12:45Z
dc.date.available2021-11-24T14:12:45Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5887
dc.description.abstractHlavním posláním této práce bylo vytvoření podnikatelského konceptu zařízení lovecké turistiky. Pro práci byla jako spolupracující společnost vybrána společnost Klatovské rybářství, a.s. zabývající se zemědělskou činností, především chovem ryb a drůbeže. Vzhledem k tomu, že společnost provozuje některé služby lovecké turistiky, avšak není to jejím hlavní oborem, poslouží celá práce jako manuál pro laiky, kteří mají zájem rozšířit svoji nabídku o služby cestovního ruchu. Výsledný podnikatelský koncept bude posléze předložen vedení společnosti pro předvedení, jakým způsobem se může společnost dále rozvíjet. Během zpracovávání práce se podařilo získat několik pohledů na problematiku loveckého cestovního ruchu v oblasti. První pohled poskytli respondenti z řad stávající klientely společnosti, s nimiž bylo provedeno dotazníkové šetření, ze kterého byl zjišťován především zájem o tyto služby. Dále byli vybráni tři zástupci různých věkových skupin, kteří byli dotázáni na konkrétní představu, jak by mělo zařízení vypadat. Pohled na celou záležitost ze strany nabídky byl získán díky řízenému rozhovoru s ředitelem společnosti a zaměstnancem odpovědným za součastné řízení a plánování loveckých akcí. Další pohled na problematiku lovecké turistiky, jenž by měl být nezávislý, poskytla pracovnice Infocentra Bor. Zde se ukázalo, že lovecká turistika není každým oblíbena a že se jedná o poměrně kontroverzní téma. Avšak můžeme tvrdit, že pokud se provádí správně a šetrně k přírodě, může zvolené oblasti přinést řadu výhod. Jde například o přilákání jiných segmentů návštěvníků, rozvoj oblasti, rozšíření služeb cestovního ruchu a rozšíření spolupráce mezi podnikateli. Poslední pohled představovaly vlastní zkušenosti, jež jsem získala během pracovní účasti na akcích lovecké turistiky. Hlavním cílem práce bylo vytvoření podnikatelského konceptu zařízení lovecké turistiky v Plzeňském kraji. Toto bylo díky spolupráci společnosti a díky veškerým dostupným informací splněno. Nyní bude práce předána vedení společnosti k posouzení a případnému uskutečnění.cze
dc.format119
dc.format119
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodnikatelský konceptcze
dc.subjectlovecký cestovní ruchcze
dc.subjectslužby cestovního ruchucze
dc.subjectzážitkový cestovní ruchcze
dc.subjectfiremní klientelacze
dc.subjectzemědělská činnostcze
dc.subjectchov ryb a drůbežecze
dc.subjectbusiness concepteng
dc.subjecthunting tourismeng
dc.subjecttravel serviceseng
dc.subjectevent tourismeng
dc.subjectbusiness customerseng
dc.subjectagricultural activitieseng
dc.subjectfish and poultry breedingeng
dc.titlePodnikatelský koncept zařízení lovecké turistiky - Plzeňský krajcze
dc.title.alternativeBusiness koncept of facilities of hunting tourism - Pilner regioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23292
dc.description.abstract-translatedThe general aim of my diploma thesis was to create a business concept of facilities of hunting tourism in the Pilsner region. Klatovské rybářství, a.s. was selected as a cooperative company, which deals with agricultural activities, especially fish and poultry breeding. The company operates some services of hunting tourism, but it is not the main field. The thesis will serve as a manual for "non-experts" who are interested in expanding their range of travel services. The resulting business concept will consequently be presented to the management of the company in order to demonstrate how the company can further develop. While writing this thesis I got several perspectives on the issue of hunting tourism in the area. The first view was provided by the existing clients of the company who filled in questionnaires which were designed to determine their interest in these services. In addition, three representatives were selected from age groups who were asked for ideas about how the device should look. Another view was obtained through an interview with the director of the company and the employee responsible for the current planning and management of hunting activities. Next view on the issue of hunting tourism, which should be independent, was provided by an employee of Infocentre Bor. Here it was revealed that hunting tourism is not popular with everyone and that it is a rather controversial topic. However, we can say that if done correctly and with concern for the countryside, it can bring many benefits to the given region. These include attracting visitors of other segments of the society, the development of the region, expansion of tourism services and expansion of cooperation between entrepreneurs. Last view was represented by my own experience that I gained during working participation in hunting tourism events. At the beginning of my diploma thesis I determined three working hypotheses. All available resources helped me to evaluate the present circumstances and I can confirm all three hypotheses. The general aim was to create a business concept of facilities of hunting tourism in the Pilsner region. I was able to realize the general aim thanks to the cooperation with the company and by means of utilizing all available information. Now the diploma thesis will be handed over to the management for consideration and possible implementationeng
dc.date.accepted2012-06-12
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam