Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTichá, Lucie
dc.contributor.authorBučilová, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-24T14:12:49Z
dc.date.available2021-11-24T14:12:49Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5892
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce bylo zjistit možnosti podpory exportu pro české podniky, konkrétně pro společnost Kovohutě Příbram nástupnická, a. s., Divize Produkty. Zhodnotit využití možností podpory exportu z pohledu vybrané společnosti a navrhnout opatření pro lepší využívání těchto možností. Jako vedlejší cíl bylo stanoveno využití možností podpory exportu v odvětví vybraného podniku, zhodnocení rozsahu využití podpory exportu. Konečným výstupem práce bylo doporučení pro podnik v oblasti podpory exportu. Protože firma nemá dobré mínění o řadě služeb podpory exportu, toto doporučení bylo zpracováno pouze na ty služby, se kterými má společnost kladnou zkušenost.cze
dc.format83 s. (116 233 znaků)
dc.format83 s. (116 233 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodpora exportucze
dc.subjectexportcze
dc.subjectmezinárodní obchodcze
dc.subjectCzechTradecze
dc.subjectCzechInvestcze
dc.subjectExportní garanční a pojišťovací společnostcze
dc.subjectČeská exportní bankacze
dc.subjectExport v kostcecze
dc.subjectZelená linka pro exportcze
dc.subjectvýstavy a veletrhycze
dc.subjectregionální exportní místacze
dc.subjectMinisterstvo průmylu a obchodu ČRcze
dc.subjectHospodářská komora ČRcze
dc.subjectFITPROcze
dc.subjectZahraniční obchodní komorycze
dc.subjectMezinárodní obchodní komoracze
dc.subjectexportní strategiecze
dc.subjectexport promotioneng
dc.subjectexporteng
dc.subjectInternational Tradeeng
dc.subjectCzechTradeeng
dc.subjectCzechInvesteng
dc.subjectExport Guarantee and Insurance Corporationeng
dc.subjectCzech Export Bankeng
dc.subjectExport in a nutshelleng
dc.subjectExport Hotlineeng
dc.subjectexhibitions and fairseng
dc.subjectregional export pointseng
dc.subjectEconomic Chambereng
dc.subjectFITPROeng
dc.subjectInternational Chamber of Commerceeng
dc.subjectExport strategyeng
dc.titlePodpora exportu z pohledu vybrané firmycze
dc.title.alternativeExport promotion from the perspective of the selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23301
dc.description.abstract-translatedThe main objective was to investigate the possibility of export promotion for Czech companies, namely Kovohutě Příbram nástupnická, a. s., Products Division. To evaluate the use of the possibilities of export promotion from the perspective of the selected company and propose measures to improve the opportunities.As a secondary objective was determined using the potential to promote exports in selected sectors and appreciation of the use of export promotion. The final output of this work was a recommendation for the company in promoting exports. Because the company does not have a good opinion on a range of support services exports, this recommendation has been prepared only for those services with which the company has a positive experience.eng
dc.date.accepted2012-06-12
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam