Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBednářová, Dagmar
dc.contributor.authorBurdová, Monika
dc.date.accessioned2021-11-24T14:13:04Z
dc.date.available2021-11-24T14:13:04Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5911
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je analýza služeb poskytovaných nově zrekonstruovaným hotelem, který se nachází v centru malého města Jaroměřice nad Rokytnou a analýza spokojenosti zákazníků hotelu s těmito poskytovanými službami.cze
dc.format64
dc.format64
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectslužbycze
dc.subjectkvalitacze
dc.subjecthotelcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectserviceeng
dc.subjectqualityeng
dc.subjecthoteleng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectcustomer satisfactioneng
dc.titleAnalýza a zhodnocení měření spokojenosti zákazníkůcze
dc.title.alternativeAnalysis and evaluation of measuring customer satisfactioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23425
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this diploma thesis is based on the analysis of services provided by the newly renovated hotel, which is located in the center of the small town Jaroměřice nad Rokytnou and analysis of the customer satisfaction with these hotel services provided.eng
dc.date.accepted2012-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam