Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBednářová, Dagmar
dc.contributor.authorStejskalová, Eva
dc.date.accessioned2021-11-24T14:13:30Z
dc.date.available2021-11-24T14:13:30Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5939
dc.description.abstractCílem diplomové práce byla analýza podmínek vstupu firmy na zahraniční trh. Pro práci byla vybrána firma Stuha, která působí v motocyklovém průmyslu od roku 1994, konkrétně se zabývá výrobou součástí plochodrážních motocyklů. Společnost chce začít vyvážet své výrobky na trh ve Spojených státech. Pro zhodnocení situace ve firmě byl využit rozhovor, komparace, SWOT analýza a Fullerův trojúhelník. Otevření vlastní prodejny v U. S. nepřipadá pro firmu Stuha v úvahu. Firmě bylo doporučeno najít zprostředkovatele, který zná místní poměry a zvyklosti. Na závěr byly v práci navrženy změny pro firmu. Mezi tyto změny patří změna bankovního účtu, právní formy podnikání, nový účetní software, registrování ochranné známky a pojištění majetku.cze
dc.format75 s. (103 678 znaků).
dc.format75 s. (103 678 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzahraniční obchodcze
dc.subjectplochodrážní motocyklcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectvývozcze
dc.subjectSpojené státy americkécze
dc.subjectforeign tradeeng
dc.subjectmotorcycle speedwayeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectexporteng
dc.subjectUnited States of Americaeng
dc.titleAnalýza podmínek pro vstup firmy na zahraniční trhcze
dc.title.alternativeAnalysis of the Conditions for a Company Entering Into a Foreign Marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23727
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to analyse the conditions for companies which would like to enter a foreign market. I have chosen the company Stuha for my thesis. The company has been operating in motorcycle industry, specifically the speedway frames, since 1994. The company wants to expand its products to the market of the USA.In the assessment of the situation in selected company interview, comparison, SWOT analysis and Fuller's triangle were used. For the company Stuha is not possible to open its own shop in the U. S. I would recommend to find someone, who is familiar with the U. S. market. It will be easier for the company Stuha to enter the market. In the thesis there were certain changes for the Stuha company designed. They include change of the bank account, establishment of a limited liability company, purchase of accounting software, registered trademarks and new property insurance.eng
dc.date.accepted2012-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam