Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBednářová, Dagmar
dc.contributor.authorPeštová, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-24T14:13:33Z
dc.date.available2021-11-24T14:13:33Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5942
dc.description.abstractNedílnou součástí podnikání by měl být soustavný a nepřetržitý proces vytváření, koordinace a kontroly marketingových činností. Marketing je důležitý pro snadné pronikání na trh, tak aby si podnik zajistil prosperující a trvalou existenci na trhu. Cílem diplomové práce je analýza marketingových činností vybraných firem služeb, vzájemné porovnání těchto činností a na základě provedených analýz navržení dalšího postupu zdokonalení těchto činností. Pro analýzu byly vybrány tři subjekty, ve kterých byly zkoumány jejich marketingové činnosti. Na základě provedených analýz marketingového mixu, Porterova modelu pěti sil, analýzy komunikačního mixu a SWOT analýzy, bylo možné stanovit vhodné strategické postupy a návrhy dalšího postupu marketingových činností sledovaných subjektů. Návrhy na zlepšení byly doporučeny s ohledem na finanční možnosti majitelů analyzovaných firem služeb.cze
dc.format115 s., 18 s. příloh
dc.format115 s., 18 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMalý podnikcze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectřízený rozhovorcze
dc.subjectmarketingové činnosticze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectanalýza konkurentůcze
dc.subjectPorterův modelcze
dc.subjectSWOT analýza.cze
dc.subjectSmall businesseseng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectguided intervieweng
dc.subjectmarketing activitieseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectcommunications mixeng
dc.subjectanalysis of competitorseng
dc.subjectporter´s Modeleng
dc.subjectSWOT analysis.eng
dc.titleAnalýza marketingových činností vybraných malých firemcze
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing activities of selected small businesseseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23750
dc.description.abstract-translatedAn integral part of business should be systematic and continuous process of creation, coordination and control of marketing activities. Marketing is important for easy penetration of the market, so that a prosperous and firm to ensure the continued existence market. The aim of the thesis is to analyze the marketing activities of selected service firms, mutual comparison of these activities on the basis of analyzes carried out to design the next process of improving these activities. For analysis, three firms were examined in which their marketing activities. Based on the analysis of the marketing mix, Porter's model, analysis of the communication mix and SWOT analysis to identify appropriate strategic approaches and suggestions for how marketing activities of units. Suggestions for improvement were recommended with respect to the financial possibilities owners analyzed service companies.eng
dc.date.accepted2012-06-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam