Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorAlexová, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-24T14:13:46Z
dc.date.available2021-11-24T14:13:46Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5954
dc.description.abstractCílem diplomové práce na téma Měření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhu je provedení marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků z provedeného průzkumu dále navrhnout doporučení pro její zlepšení.cze
dc.format84 s.
dc.format84 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectspokojenost zákazníkacze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectcustomer satisfactioneng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhucze
dc.title.alternativeMeasuring customer satisfaction JITONA Inc. in the domestic marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23848
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis on the topic of measuring customer satisfaction JITONA Inc. in the domestic market is to implement the marketing research using questionnaire survey and the results of the studies also suggest recommendations for its improvement.eng
dc.date.accepted2012-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam