Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorBláhová, Simona
dc.date.accessioned2021-11-24T14:13:51Z
dc.date.available2021-11-24T14:13:51Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-09-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5959
dc.description.abstractCílem této práce je charakterizovat konkrétní aplikaci Mobile marketingu. Konkrétně se zaměřuje na využití location based mobile marketingu firmou H&M, která patří mezi přední světové oděvní společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je věnována teoretikým poznatkům o mobilním marketingu, druhá část se zaměřuje na charakteristiku firmy H&M, analýzu jejího marketingového mixu a analýzu praktické aplikace location based mobile marketingu ve firmě, konkrétně analýzou uskutečněné kampaně geolokačních SMS zpráv. Na základě této analýzy jsem se pokusila uskutečněnou kampaň vyhodnotit a navrhnout možné změny, které by vedly k zefektivnění využití tohoto druhu kampaní. V neposlední řadě jsem se pokusila nastínit budoucí možnosti využití location based mobile marketingu ve firmě H&M.cze
dc.format87 s.
dc.format87 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMobile marketingcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectlocation based mobile marketingcze
dc.subjectgeolokační SMScze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmobilní aplikacecze
dc.subjectMobile marketingeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectlocation based mobile marketingeng
dc.subjectgeolocation SMSeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectmobile applicationeng
dc.titleMobile marketing a jeho aplikacecze
dc.title.alternativeMobile Marketing and Its Applicationseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23867
dc.description.abstract-translatedThe goal of this thesis is to characterize a specific application of mobile marketing, particularly the application of location based mobile marketing by the company H&M in the Czech Republic. The company is one of the largest global clothing retailers. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The first one was completed by researching specialized literature and online resources and was crucial for understanding and completing the actual analysis of the specific mobile marketing application in the practical part of the thesis. The second part of the thesis contains the description of the company, its history, company values and concept. Furthermore, the work includes the analysis of the marketing mix with emphasis on the communication mix of the company. In the actual analysis of the specific application of mobile marketing in the company H&M, I described the geolocation SMS campaign and tried to submit improvement proposals for future use of this type of mobile marketing campaign and also suggested other possibilities in using location based mobile marketing in the company.eng
dc.date.accepted2012-10-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam