Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorSkálová, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-24T14:13:52Z
dc.date.available2021-11-24T14:13:52Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5960
dc.description.abstractDiplomová práce byla zaměřená na zhodnocení věrnostního programu Lékárny ALMA v návaznosti na legislativní prostředí ČR. V první části byla provedena analýza legislativního prostředí. V další části bylo provedeno zhodnocení věrnostního programu. Věrnostní program byl zhodnocen jako celek. Dále byly zhodnoceny jednotlivé marketingové akce, které Lékárna ALMA uskutečnila během roku 2010 a roku 2011. Výsledkem práce bylo, že věrnostní program byl pro Lékárnu ALMA přínosem. Provozování věrnostního programu je pro Lékárnu ALMA ekonomicky efektivní. Lékárna by měla i nadále pokračovat v uskutečňovaní marketingových akcí, protože mají na zákazníky pozitivní efekt.cze
dc.format86 s., 6 s. obr. přiloh.
dc.format86 s., 6 s. obr. přiloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectvěrnostní programcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectmarketingové prostředícze
dc.subjectlegislativacze
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjectloyalty programeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectmarketing environmenteng
dc.subjectlegislationeng
dc.titleVliv legislativního prostředí ČR-upravující prodej léčiv- na věrnostní program lékárny Almacze
dc.title.alternativeThe influence of the legislative environment governing the sale of pharmaceuticals in ČR - on the loyalty program of Pharmacy Almaeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23868
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis has been prepared on the theme: The influence of the legislative environment governing the sale of pharmaceuticals in ČR - on the loyalty program of Pharmacy ALMA. In the first part was performed an analysis of the legislative environment. In another part of thesis the loyalty program was evaluated. Loyalty program was evaluated as a whole. Were also evaluated marketing events held in the Pharmacy ALMA during 2010 and 2011. The result of thesis was that the loyalty program is benefits for Pharmacy ALMA. The operation of a loyalty program is cost-effective for Pharmacy ALMA. Pharmacy should also carry out marketing campaigns because it has a positive effect on clients of pharmacy.eng
dc.date.accepted2012-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam