Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorBrathová, Jaroslava
dc.date.accessioned2021-11-24T14:14:18Z
dc.date.available2021-11-24T14:14:18Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5982
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zhodnotit nákupní podmínky a geografické rozmístění prodejních jednotek na Vimpersku. Navrhnout opatření na zlepšení. Informace byly získány pozorováním v jednotlivých obcích Vimperska, dotazováním a nestrukturovanými rozhovory. Následně byla data zpracována a vyhodnocena.cze
dc.format86 s. (116 637 znaků)
dc.format86 s. (116 637 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectobchod na vesnicicze
dc.subjectobchodní vybavenost obcícze
dc.subjectretaileng
dc.subjectshop in the villageeng
dc.subjectbusiness community amenitieseng
dc.titleAnalýza nákupních podmínek Vimperskacze
dc.title.alternativeAnalysis of the buying terms at Vimperkeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag24133
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to evaluate the purchasing conditions and geographical distribution of sales units in the Vimperk. Propose measures for improvement. Information was obtained by observing in each municipality Vimperk, interviewing and unstructured interviews. Subsequently, data were processed and evaluated.eng
dc.date.accepted2012-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam