Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorMaříková, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-24T14:14:19Z
dc.date.available2021-11-24T14:14:19Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5983
dc.description.abstractPráce je rozdělena na dvě části - teoretickou a aplikační část. Teoretická část zahrnuje popis pojmu značka a image. Část aplikační obsahuje sestavení a následnou elektronickou aplikaci dotazníkového šetření z pohledu zvolené cílové skupiny.cze
dc.format78 s.
dc.format78 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZnačkacze
dc.subjectimagecze
dc.subjectspotřební družstvo Jednotacze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectThe brandeng
dc.subjectimageeng
dc.subjectconsumer cooperative Jednotaeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleJak spotřebitelé vnímají značku vybrané firmycze
dc.title.alternativeHow consumers perceive the brand of selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag24135
dc.description.abstract-translatedThe work is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part includes a description of the concept and brand image. Part of the application includes the preparation and subsequent application of an electronic questionnaire from the perspective of the selected target group.eng
dc.date.accepted2012-06-12
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam