Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorLamrová, Zdeňka
dc.date.accessioned2021-11-24T14:14:21Z
dc.date.available2021-11-24T14:14:21Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5985
dc.description.abstractDiplomová práce byla zpracována na téma Spokojenost zákazníků ve vybrané firmě. Cílem bylo odkrytí informací o spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě. Na základě dat z dotazníkového šetření navrhla autorka opatření, které je konečným výsledkem práce.cze
dc.format88 s., 7 s. příloh
dc.format88 s., 7 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZákaznícicze
dc.subjectspotřebitelská hodnotacze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectloajalita zákazníkůcze
dc.subjectCustomerseng
dc.subjectconsumer valueeng
dc.subjectcustomer satisfactioneng
dc.subjectcustomer loyaltyeng
dc.titleSpokojenost zákazníků ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeCustomer satisfaction in the selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag24152
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis was prepared for the customer satisfaction in the selected company. The ambition of this thesis has been uncovering the information about the customer´s satisfaction in the selected company. The author proposed the changes based on the data from the survey,which are the final result of the work.eng
dc.date.accepted2012-06-05
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam