Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorDokoupilová, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-24T14:14:22Z
dc.date.available2021-11-24T14:14:22Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5986
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zjištění vnějších a vnitřních stimulů, které působí na chování konečného spotřebitele v nákupním procesu a přispět tak k rozvoji projektu Zákaznicky orientovaná společnost, který firma JEDNOTA, s. d. v Českých Budějovicích zavádí do svého provozu. V této práci je využita metoda ústního dotazování a metoda pozorování u konečných spotřebitelů. Kombinace těchto dvou metod posloužila k analýze chování spotřebitelů v supermarketu TERNO České Budějovice, které JEDNOTA provozuje. Dále byly tyto dvě metody použity u spotřebitelů nápojového centra, které spravuje supermarket Terno.cze
dc.format73 s.
dc.format73 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpotřebitelcze
dc.subjectspotřební chovánícze
dc.subjectvnější a vnitřní stimulycze
dc.subjectJEDNOTAcze
dc.subjects. d. České Budějovicecze
dc.subjectprojekt: Zákaznicky orientovaná společnostcze
dc.subjectsupermarket TERNOcze
dc.subjectnápojové centrumcze
dc.subjectmetoda ústního dotazovánícze
dc.subjectmetoda pozorování.cze
dc.subjectConsumereng
dc.subjectconsumer behavioreng
dc.subjectexternal and intenal incentiveeng
dc.subjectJEDNOTAeng
dc.subjects. d. České Budějoviceeng
dc.subjectproject: Customer-oriented companyeng
dc.subjectsupermarket TERNOeng
dc.subjectbeverage centereng
dc.subjectmethod of oral questioningeng
dc.subjectmethod of observation.eng
dc.titleAnalýza chování spotřebitelů pro projekt: Zákaznicky orientovaná společnostcze
dc.title.alternativeThe analysis of consumers behavior for project: Customer-oriented companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag24156
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to determine the external and internal incentive that affect the behavior of the final consumer in the buying process and thus contribute to the development project named "A customer-oriented company", which is being incorporated into operations of JEDNOTA, s.d. company in České Budějovice. In this work the method of oral questioning and observation method for final consumers were used. The combination of these two methods served to analyze consumer behavior in the supermarket TERNO České Budějovice, which JEDNOTA operates. These two methods were also used in consumers at a beverage center, which is managed by the supermarket TERNO.eng
dc.date.accepted2012-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam