Komunikace a motivační klima
Abstrakt
Diplomová práce s názvem Komunikace a motivační klimatu se zabývá analýzou vnitřního klimatu a komunikace ve vybrané firmě. Analyzovanou společností je firemní pobočka UniCall Communication Group s. r. o. Firma patří k jedné z největších společností působících v oblasti telemarketingu. Cílem práce je analyzovat motivační klima a inetrní komunikaci ve společnosti, definovat potenciální problémy v těchto oblastech a navrhnout přijatelné a reálné řešení. Metodikou studovaného problému je situační analýza, pozorování, rozhovory a následné dotazníkové šetření. Ve sféře komunikace byly nalezeny problémy v oblasti komunikačního toku, formálnosti komunikace a zpětnovazbného systému. Největší motivací v podniku jsou peníze, ty jsou ale paradoxně zároveň jedním z demotivačních faktorů. Vzhledem k tomu, že společnost působí na trhu od roku 2008, lze očekávat postupné zlepšení v oblasti lidských zdrojů a firemní kultury.