Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorDvořáková, Jitka
dc.date.accessioned2021-11-24T14:14:46Z
dc.date.available2021-11-24T14:14:46Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6005
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky ve velkoobchodu. Cílem je analýza přístupů v managementu včetně jejich zhodnocení a navržení opatření ke zlepšení konkurenceschopnosti.cze
dc.format69 s.
dc.format69 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCRMcze
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycze
dc.subjectspokojenost zákazníkacze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectCRMeng
dc.subjectcustomers relationship managementeng
dc.subjectcustomers satisfactioneng
dc.subjectcustomereng
dc.titleŘízení vztahů se zákazníky ve velkoobchoducze
dc.title.alternativeCustomers relationship management in the wholesaleeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag24293
dc.description.abstract-translatedThe topic of this diploma thesis is Customers relationship management in the wholesale. The main aim of this theses is to analyze approaches and trends in management, including evaluation outcomes of competitiva offers from perspective of customers. The second aim is to design arrangements and management approaches to improve the future.eng
dc.date.accepted2012-06-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLavička, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam