Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDoležalová, Hana
dc.contributor.authorNozarová, Věra
dc.date.accessioned2021-11-24T14:14:58Z
dc.date.available2021-11-24T14:14:58Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6014
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti organizace. Praktická část je pojata jako analýza jednotlivých aktivit a činností a návrh opatření ke zvýšení povědomí o společenské odpovědnosti společnosti Tesco Stores ČR a.s. v očích spotřebitelů. Cílem práce bylo potřebné definování základních pojmů, které jsou pro vysvětlení společenské odpovědnosti velmi důležité a s nimiž tvoří nedílnou součást. V teoretické části jsou tedy blíže popsány pojmy jako společenská odpovědnost firem, stakeholders, firemní filantropie či CSR filtr. Součástí je také vymezení nezbytných norem, zásad a subjektů, jichž se CSR týká a hrají v jejím rámci podstatnou roli. V praktické části byla hlavním cílem analýza společensky odpovědného chování a jeho výstupů v ekonomické, sociální a environmentální oblasti ve společnosti Tesco Stores ČR a.s., kterou si autorka zvolila jako klíčovou pro tuto práci. Dílčím cílem praktické části práce pak byl návrh opatření ke zkvalitnění CSR v daném podniku na základě získaných poznatků.cze
dc.format123 s., 11 s. obr. příloh
dc.format123 s., 11 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcze
dc.subjectstakeholderscze
dc.subjectfiremní filantropiecze
dc.subjectCSR filtrcze
dc.subjectTesco Stores ČR a.scze
dc.subjectCorporate Social Responsibilityeng
dc.subjectstakeholderseng
dc.subjectcorporate philanthropyeng
dc.subjectCSR filtereng
dc.subjectTesco Stores ČR a.s.eng
dc.titleSpolečenská odpovědnost organizace (CSR)cze
dc.title.alternativeCorporate Social Responsibilityeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26620
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the concept of Corporate Social Responsibility (CSR). In the theoretical part of the work are defined key concepts which are for explanation of Corporate Social Responsibility very important and with which makes up an integral part. In the theoretical part are therefore more described concepts such as CSR, stakeholders, corporate philanthropy or CSR filter. It also includes the definitions of the necessary standards, principles and entities to which CSR concern, and plays a significant role within it. In the practical part was the main aim the analysis of social corporate behavior and it?s outcomes in the economic, social and environmental sector in the company Tesco Stores ČR a.s., which author chose as the key for this work. A partial aim of the practical part of the work was the draft measures to the improvement of CSR in the company based on gained knowledge.eng
dc.date.accepted2012-06-12
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam