Spotřební chování v oblasti Fair Trade výrobků
Abstrakt
Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jak jsou spotřebitelé informováni o tomto hnutí a o výrobcích Fair Trade. Dále analyzovat nákupní chování (strukturu, frekvenci) v této oblasti a spokojenost s těmito výrobky. To bylo zjištěno pomocí dotazníkového šetření. Bylo osloveno 220 respondentů z Jihočeského kraje. Z výsledků vyplynulo, že jen polovina respondentů zná hnutí Fair Trade. A z toho pouze polovina odpovídajících tyto výrobky kupuje. Respondenty nejvíce láká touha zkusit tento výrobek. Nakonec se práce zabývá návrhy na zlepšení současného stavu jako: zvýšit informovanost pomocí škol, zaměstnání, médií (internet, televize a rozhlas), zlepšení označení Fair Trade výrobků, rozšiřování bufetů ve školách a zaměstnáních, ochutnávky, pořádání přednášek a rozšiřovat tyto výrobky v čajovnách a kavárnách.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Představení fair trade a povědomí jihočeské veřejnosti o tomto globálním tématu
Bestrejková, Jana (Jihočeská univerzita, 2017)Bakalářská práce se zabývá představením problematiky fair trade ve světě a v České republice. Nejprve je v práci představen samotný fair trade, jeho vývoj a propojení s lidskými právy. Následně se práce zabývá představením ... -
Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků
Jandová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2010)Tématem této práce je analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků v České republice. Zjišťuje míru informovanosti spotřebitelů o výrobcích Fair Trade a analyzuje nákupní chování v této oblasti nabídky, které ... -
Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků
Hanzalová, Dana (Jihočeská univerzita, 2012)Hlavním cílem mé bakalářské práce na téma ?Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků? je zjistit míru informovanosti spotřebitelů všech věkových kategorií v České republice a analyzovat nákupní chování v ...