Destinace Posázaví na trhu cestovního ruchu
Abstrakt
Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Posázaví na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Možnosti strategického rozvoje cestovního ruchu na Písecku
Sázavská, Petra (Jihočeská univerzita, 2010)Cílem této diplomové práce na téma Možnosti strategického rozvoje cestovního ruchu na Písecku bylo zhodnotit primární a sekundární potenciál rozvoje cestovního ruchu ve zvoleném území a na základě provedené analýzy navrhnout ... -
Možnosti strategického rozvoje destinace cestovního ruchu Hluboká nad Vltavou
Machová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2010)Cílem diplomové práce bylo zhodnotit primární a sekundární potenciál rozvoje cestovního ruchu v destinaci Hluboká nad Vltavou. V rámci primárního potenciálu byly analyzovány přírodní a kulturně-historické předpoklady, ... -
Vliv cestovního ruchu na místní rozvoj ve zvoleném regionu: Sezimovo Ústí
Jircová, Michala (Jihočeská univerzita, 2012)Cílem diplomové práce je stanovit vliv cestovního ruchu na místní rozvoj ve městě Sezimově Ústí. Provést analýzu nabídky a poptávky cestovního ruchu, vymezit multiplikátor cestovního ruchu pro danou oblast a dopady cestovního ...