Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtensová, Antónia
dc.contributor.authorOndřej, Tomáš
dc.date.accessioned2021-11-24T14:29:49Z
dc.date.available2021-11-24T14:29:49Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6228
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vlivem negativní politické reklamy na voliče v České republice. Konkrétně zkoumá hodnocení a vnímání negativní politické reklamy jako takové, informační účinek, vliv na hodnocení a vnímání politických subjektů a vliv na volební účast. Pro testování navržených hypotéz jsou využita data z dotazníkového šetření a z časové a obsahové analýzy politické reklamy ve vybraném denním tisku.cze
dc.format75 s., lxvi s. příloh
dc.format75 s., lxvi s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnegativní politická reklamacze
dc.subjecthodnocení a vnímání negativní politické reklamycze
dc.subjectinformační účinekcze
dc.subjectvliv na stranické preferencecze
dc.subjectvliv na volební účastcze
dc.subjectnegative political advertisingeng
dc.subjectevaluation and perception of negative political advertisingeng
dc.subjectinformation effecteng
dc.subjectimpact on party preferenceseng
dc.subjectimpact on voter turnouteng
dc.titleVliv negativní politické reklamy na voliče v České republicecze
dc.title.alternativeImpact of negative political advertising on voters in the Czech Republiceng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag22807
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on the impact of negative political advertising on voters in the Czech Republic. Evaluation and perception of negative political advertising, information effect, impact on the assessment and perception of political subjects and impact on voter turnout are examined specifically. To test proposed hypothesis, data from a survey and from a time and content analysis of political ads in the selected daily newspaper are used.eng
dc.date.accepted2013-06-05
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam