Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLeština, Jan
dc.contributor.authorPíchová, Romana
dc.date.accessioned2021-11-24T14:29:58Z
dc.date.available2021-11-24T14:29:58Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6257
dc.description.abstractCílem diplomové práce byla analýza podnikatelského prostředí a podniku obchodujícího s předměty a přípravky pro zubní hygienu. Cíle bylo posoudit rozvojové možnosti podnikání v tomto oboru se zaměřením na krátkodobou i dlouhodobou prosperitu podnikání a případně upravit dosavadní strategii podniku. Při vypracování analýz bylo zjištěno, že společnost neměla vypracovanou strategii, ale pracuje pouze s vizemi, a to jak v oblasti trhu, majetku, ekonomiky i lidských zdrojů. Navrhovaná nová strategie je kombinací trzně orientované strategie a strategie orientované na zákazníky.cze
dc.format107 s. 163 488 slov
dc.format107 s. 163 488 slov
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectstrategie podnikucze
dc.subjectPorterův model pěti silcze
dc.subjectPEST analýzacze
dc.subjectanalýza zdrojůcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectfinanční analýzacze
dc.subjectvizecze
dc.subjectcílecze
dc.subjectbusiness strategyeng
dc.subjectPorter's five forceseng
dc.subjectPEST analysiseng
dc.subjectresource analysiseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectfinancial analysiseng
dc.subjectvisioneng
dc.subjectgoalseng
dc.titleStrategie podniku obchodujícího s prostředky pro zubní hygienucze
dc.title.alternativeThe strategy firm dealing in Dental hygiene productseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23785
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to prepare an analysis of the business environment and companie tranding in goods and products for dental hygiene. The operational objective was to assess the development of business opportunities in this field, focusing on short-term and long-term prosperity of the business and possibly adjust the current business strategy. In preparing the analyzes, it was found that the company hadn´t developed a strategy, but it only works with the visions, both in the market, property, economy and human resources. The proposed new strategy is a combination of market-oriented strategy and customer oriented strategy.eng
dc.date.accepted2013-06-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam