Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorŠmitmajerová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-24T14:30:02Z
dc.date.available2021-11-24T14:30:02Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6267
dc.description.abstractKonkurent je vždy možností ohrožení existence a bezproblémového chodu společnosti, a proto není možné jej jakkoli ignorovat či přehlížet. Každá společnost by tedy měla věnovat velkou pozornost poli konkurence a své vlastní konkurenceschopnosti, poněvadž v konkurenčním boji vítězí jen ti nejsilnější. Pokud podnik není schopen konkurovat ostatním soupeřům je trhem samotným zákonitě odsouzen k záhubě.Cílem práce je tedy posoudit konkurenceschopnost vybraného podniku pomocí metod analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku a vybrat pro daný podnik vhodnou strategii společně s návrhy jeho propagace.cze
dc.format71 s.
dc.format71 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkonkurenceschopnostcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectanalýza vnějšího a vnitřního prostředícze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectcompetitivenesseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectpromotioneng
dc.titleAnalýza konkurenceschopnosti vybraného podniku a návrhy jeho propagacecze
dc.title.alternativeAnalysis of competitiveness of the selected company and proposals for its promotioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag24105
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to analyze the competitiveness of selected company by methods of strategic management, especially the analysis of micro and macro environment. This thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the definitions of the terms like competitiveness or strategy management and in this part are also enumerated all kinds of analysis. The practical part refers to the informations from the teoretical part. The practical part contains results of strategic analysis of a selected company. The ending part of this thesis is SWOT analysis and proposals of promotion in selected company.eng
dc.date.accepted2013-06-05
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam