Analýza konkurenceschopnosti vybraného subjektu se zaměřením na oblast strategického řízení
Abstrakt
Tématem diplomové práce je Analýza konkurenceschopnosti vybraného subjektu se zaměřením na oblast strategického řízení. Cílem diplomové práce bylo provést analýzu konkurenceschopnosti firmy Propagační podnik, s. r. o. se zaměřením na oblast strategického řízení. S využitím metod strategického řízení a dotazníkového šetření byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí agentury a hodnocena její tržní pozice. Podnik by měl své silné stránky posilovat a slabé stránky eliminovat. Z jednotlivých segmentů by měl využít všech příležitostí a sledovat ohrožení, které ho z vnějšího okolí ohrožují. Na základě všech provedených analýz bylo úkolem stanovit vhodnou strategii pro zvýšení konkurenceschopnosti. Pro srozumitelnost jsou v práci použity přehledné tabulky a grafy, které pomáhají lépe popsat zjištěné údaje z dotazníkového šetření.