• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (3.186Mb)
    Posudek vedoucího práce (160.6Kb)
    Posudek oponenta práce (164.6Kb)
    Průběh obhajoby práce (90.33Kb)
    Datum
    2013
    Autor
    Golková, Iveta
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Diplomová práce se v závislosti na svém hlavním cíli zabývá analýzou nákupní atmosféry vybrané maloobchodní jednotky. V rámci první části práce - literární rešerše - je zpracován teoretický základ dané problematiky. Druhá část - vlastní práce - se již zabývá samotnou analýzou. Pro tuto analýzu byla vybrána nákupní atmosféra maloobchodní jednotky Tesco České Budějovice, jejíž popis je v práci zahrnut. Za hlavní metodu analýzy bylo zvoleno on-line dotazníkové šetření mezi zákazníky této prodejny, na jehož základě byly vyhodnoceny výsledky a potvrzeny resp. vyvráceny stanovené hypotézy. Pro úplnost analýzy byla vybrána další maloobchodní jednotka, jejíž nákupní atmosféry byla popsána za účelem srovnání. Na základě takto získaných dat bylo zjištěno, že prvky nákupní atmosféry vybrané maloobchodní jednotky jsou užívány poměrně stroze a v omezeném rozsahu, a to v souladu se strategií zaměření na nízké ceny na trhu. Zákazníci přesto, až na výjimky, nevyjadřovali nespokojenost s takovýmto provedením nákupní atmosféry, což naznačuje, že zákazníci, kteří zde nakupují, jsou zaměřeni spíše na praktická hlediska nákupu, jakými jsou např. nízká cena či šíře sortimentu. V rámci práce byla navržena čtyři zlepšení pro problematické oblasti, jakými jsou oblast vchodu, orientace a barevnosti v prodejně, pultového prodeje a pro oblast zvýšení využívání samoobslužných prodejen. Tato zlepšení by měla přispět ke zvýšení efektivity a atraktivnosti prodejny.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6291
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV