Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorVlčková, Petra
dc.date.accessioned2021-11-24T14:30:16Z
dc.date.available2021-11-24T14:30:16Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6294
dc.description.abstractDiplomová práce se zaobírá analýzou moderních maloobchodních technologií a zjišťuje současné povědomí a znalost u spotřebitelů. Největší důraz je v této práci kladen na samoobslužné pokladny. V úvodní části práce jsou popsána a vysvětlena teoretická východiska. V praktické části je pak proveden výzkum, skládající se z dotazníkového průzkumu, pozorování a hloubkových řízených rozhovorů, na vnímání těchto technologií spotřebiteli i zjištění názorů ze stran obchodníků. V závěru práce je vyhodnocení získaných informací a navrženy některé možnosti na zlepšení.cze
dc.format105 s.
dc.format105 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjecttechnologiecze
dc.subjectmodernícze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectsamoobslužné pokladnycze
dc.subjectretaileng
dc.subjecttechnologieseng
dc.subjectmoderneng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectself-checkoutseng
dc.titleModerní technologie v maloobchoděcze
dc.title.alternativeModern retail technologyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28014
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with analysis of these modern retail technologies and identifies current knowledge and awareness of consumers. The biggest emphasis is placed on self-checkouts. In the beginning of this thesis are described and explained the theoretical background. In the practical part there is a survey, which consist of the questionnaire research, the observation and the structured interviews. Based on these three methods there is identified how consumers and retailers perceive these technologies. The conclusion contains the evaluation of gathered information and the presentation of some options for improvement.eng
dc.date.accepted2013-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam