Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorKubínová, Michaela
dc.date.accessioned2021-11-24T14:30:47Z
dc.date.available2021-11-24T14:30:47Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-09-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6339
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vnímáním vybrané značky. Byla vybrána Česká spořitelna pro její známost na veřejnosti a silné postavení na trhu. Vnímání bylo porovnáváno z pohledu veřejnosti a vlastních zaměstnanců. Na základě porovnání s vnímáním ideální banky byly vytvořeny návrhy na zlepšení tohoto vnímání. V úvahu byly brány i ekonomické dopady těchto změn.cze
dc.format91 stran (93 000 znaků)
dc.format91 stran (93 000 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectvnímání značkycze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectřízení značkycze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectbrand perceptioneng
dc.subjectsurveyeng
dc.subjectbrand managementeng
dc.titleVnímání značkycze
dc.title.alternativeBrand perceptioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28320
dc.description.abstract-translatedThis thesis follows up brand perception. Brand Česká spořitelna was choosen for its publicity and strong market position. The perception of public and perception of own empolyees was compared. On the basis of comparing of an ideal bank and Česká spořitelna, there were the proposals for improving this perception created. Economic impact was considered too.eng
dc.date.accepted2013-10-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam