Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLeština, Jan
dc.contributor.authorHráchová, Iveta
dc.date.accessioned2021-11-24T14:31:03Z
dc.date.available2021-11-24T14:31:03Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6358
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo analyzovat vnitřní a vnější prostředí výrobního podniku potravinářského průmyslu. Pro tento účel byl vybrán podniku Biogena CB spol. s r.o., který se zabývá hlavně výrobou, balením a prodejem sypaných a porcovaných bylinných, ovocných a pravých čajů. Vzhledem k stanovenému cíli byla definována současná situace podniku prostřednictvím aplikovaných analýz. Byly stanoveny hrozby a příležitosti vnějšího prostředí a definovány silné a slabé stránky podniku. Dále byla navržena vhodná strategie a možné návrhy budoucích postupů k zlepšení situace podniku a jeho konkurenceschopnosti.cze
dc.format73
dc.format73
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectstrategický managementcze
dc.subjectvnější a vnitřní analýza podnikucze
dc.subjectSTEP analýzacze
dc.subjectfinanční analýzacze
dc.subjectmezipodnikové srovnánícze
dc.subjectanalýza pěti silcze
dc.subjectstrategic managementeng
dc.subjectevaluation of the internal and external climateeng
dc.subjectSWOTeng
dc.subjectSTEP analyseseng
dc.subjectfinancial analyseseng
dc.subjectbenchmarkingeng
dc.subjectPorter analyses five forceseng
dc.titleStrategie podniku potravinářské výrobycze
dc.title.alternativeStrategic management in the business of food productioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28525
dc.description.abstract-translatedThe goal of study was to analyze the internal and external environment of the food industry production company. For this purpose was choosen company Biogena CB Ltd., which is engaged mainly of production, packaging and sale of herbal, fruit and real teas. Due to the set goal has been defined by the current situation of the company using applied analysis. Were determined threats and opportunities, strengths and weaknesses. Was also designed strategy to improve the situation of the company in a competitive environment.eng
dc.date.accepted2013-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam