Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorBöhmová, Kristýna
dc.date.accessioned2021-11-24T14:31:06Z
dc.date.available2021-11-24T14:31:06Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6361
dc.description.abstractCílem diplomové práce na téma "Nákupní chování a postoje zákazníků vybrané maloobchodní jednotky" bylo zhodnotit nákupní chování zákazníků, jejich postoje a poskytnout návrhy na zlepšení. Literární rešerše byla sepsána na základě získaných informací z dostupné odborné literatury. Obsahuje teoretické poznatky týkající se zákazníka a jeho postojů, potřeb, chování a rozhodování. Dále je zde vysvětlen pojem nákupní chování, jeho typy a přístupy. Praktická část obsahuje informace získané výzkumem a rozhovorem se zástupcem dané maloobchodní jednotky. Na základě informací byly vyhodnoceny stanovené hypotézy a stanoveny konkrétní návrhy na zlepšení týkající se sortimentu, zaměstnanců, parkoviště a pokladen.cze
dc.format66 s. (86 323 znaků)
dc.format66 s. (86 323 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectpostoje zákazníkůcze
dc.subjectnákupní atmosféracze
dc.subjectcustomereng
dc.subjectshopping behavioureng
dc.subjectattitude of customerseng
dc.subjectshopping atmosphereeng
dc.titleNákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotkycze
dc.title.alternativeThe shopping behaviour and attitude of customers in the chosen retail uniteng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28542
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis on topic ?The shopping behaviour and attitude of customers in the chosen retail unit? was the evaluation of shopping behaviour of customers and their attitude and suggestion of some improvement. The Literature search was writen on the basis of information from the available technical literature. This part contains information concerning customer and his attitudes, needs, behaviour and decision. Further there is an explanation of concept of shopping behaviour, its types and approches. The practical part contains information obtained from research and from interview made with the assistent of retail unit. These information served to evaluation of established hypothesis and to determination of concrete suggestions concerning improvement of range, employes, parking sites and checkouts.eng
dc.date.accepted2013-06-03
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam