Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorBolech, Václav
dc.date.accessioned2021-11-24T14:31:09Z
dc.date.available2021-11-24T14:31:09Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6364
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá hodnocením poskytovaných služeb ve vybraných maloobchodech. V úvodní teoretické části této diplomové práce jsou vymezeny základní pojmy týkající se kvality služeb, spokojenosti zákazníka se službami, hodnocení služeb, pracovníků a maloobchodu. Dále pak marketingový výzkum, mystery shopping a také jsou specifikovány různé pohledy odlišných autorů na danou problematiku. Teoretická část plynule přechází do praktické části, ve které je využito teoretických poznatků k aplikaci na konkrétní podnik. Jsou hodnoceny maloobchodní prodejny zabývajícím se prodejem náramkových hodinek. Hodnocení je provedeno pomocí metody mystery shopping a je rozděleno na 4 samostatných kategorií. Po vyhodnocení jsou stanoveny závěry, návrhy a doporučení pro vybranou společnost. V neposlední řadě jsou potvrzeny nebo vyvráceny stanovené hypotézy.cze
dc.format126 s. (193 236 znaků)
dc.format126 s. (193 236 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZákaznické službycze
dc.subjectmetoda SERVQUALcze
dc.subjectMetoda Škála kvality služeb v maloobchoděcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectzóna tolerancecze
dc.subjectmodel GAPcze
dc.subjectzákaznické uspokojenícze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectmystery shopping.cze
dc.subjectSales serviceeng
dc.subjectSERVQUALeng
dc.subjectRetail Service Quality Scaleeng
dc.subjectcostumereng
dc.subjectzone of toleranceeng
dc.subjectGap-modeleng
dc.subjectsatisfaction of customerseng
dc.subjectservice qualityeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectmystery shopping.eng
dc.titleHodnocení poskytovaných služeb v maloobchodních prodejnáchcze
dc.title.alternativeEvaluation of the Services Delivered in the Retail Shopseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28545
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on evaluation of the service quality in selected retail outlets or shops. The main goal of this thesis was to evaluate the level of customer service while engaged in the transaction of selling pre-selected goods in selected retail outlets. Based on the results of this evaluation, a sub-goal of this thesis was to either validate or to disprove the given hypotheses. As an introduction I define basic terms of service quality, customer satisfaction with a service, marketing Research and mystery shopping. . After depicting the basic theoretical principles of mystery shopping, I moved on to the practical (hands-on) portion of my thesis where I evaluate retail outlets for pre-selected company. Evaluation is carried out by using mystery shopping. After conclusion of mystery shopping, the data was analyzed and synthesized, which allowed me to evaluate the results and draw appropriate conclusions, proposal and recommendation to the pre-selected company.eng
dc.date.accepted2013-06-03
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam