Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorMarešová, Petra
dc.date.accessioned2021-11-24T14:31:13Z
dc.date.available2021-11-24T14:31:13Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6368
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo na základě analýzy nákupního chování a postojů zákazníků vybrané maloobchodní jednotky - Flop Diskont Mladá Vožice, navrhnout konkrétní opatření na zlepšení. V teoretické části práce jsou nejprve charakterizovány základní pojmy - spotřební a nákupní chování, kupní rozhodovací proces, faktory ovlivňující kupní rozhodování spotřebitelů, jednotlivé typy kupujících, marketingový výzkum, proces marketingového výzkumu a používané techniky. V analytické části jsou pak stručně charakterizovány společnosti FLOP JIH spol. s r.o., FLOSMAN a. s. a také prodejna Flop Diskont Mladá Vožice. Dále je zde provedena analýza nákupního chování a postojů zákazníků vybrané prodejny, a to na základě dat získaných prostřednictvím dotazníkového šetření. Na závěr jsou v několika oblastech navrhnuta doporučení pro zlepšení.cze
dc.format72 s., 9 s. přílohy
dc.format72 s., 9 s. přílohy
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspotřební chovánícze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectkupní rozhodovací procescze
dc.subjectfaktory ovlivňující kupní rozhodování spotřebitelůcze
dc.subjecttypy kupujícíchcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectproces marketingového výzkumucze
dc.subjecttechniky marketingového výzkumucze
dc.subjectconsumer behavioreng
dc.subjectbuying behavioreng
dc.subjectpurchase decision processeng
dc.subjectfactors affecting the purchase decisions of consumerseng
dc.subjecttypes of buyerseng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectmarketing research processeng
dc.subjectmarketing research techniqueseng
dc.titleNákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotkycze
dc.title.alternativeBuying behavior and the attitudes of customers of a retail uniteng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28566
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this diploma thesis was to analyze the buying behaviour and attitudes of customers and then propose concrete measures for improvement. The first part of the work contains theoretical information. There are characterized basic terms such as consumer and buying behavior, purchase decision process, factors affecting the purchase decisions of consumers, individual types of buyers, marketing research, marketing research process and marketing research techniques. Second part is the practical part and contains information about next companies - FLOP JIH spol. s r.o., FLOSMAN a. s., and also about the retail unit Flop Diskont Mladá Vožice. This part also contains analysis of buing behaviour and attitudes of customers of this chosen unit. The analysis was made through a questionnaire survey.At the end of the work there are suggested any recommendations in several areas in which the retail unit has some potential to improve.eng
dc.date.accepted2013-06-03
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam