• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.568Mb)
    Posudek vedoucího práce (160.6Kb)
    Posudek oponenta práce (161.7Kb)
    Průběh obhajoby práce (100.6Kb)
    Datum
    2013
    Autor
    Vítková, Nikola
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Práce je zaměřena na analýzu nákupního chování a postojů zákazníků maloobchodní jednotky. Teoretická část práce se snaží objasnit specifika spotřebního a nákupního chování. Marketingový výzkum se zaměřoval na způsob plánování nákupů respondentů a na hlavní faktory, které toto chování ovlivňují. Pokoušel se nalézt faktory, které ovlivňují nákupní rozhodnutí i bez předem daného plánu.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6371
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Problematika poruch chování žáků ve školním prostředí, zvláště agresivita a šikana, možnosti jejich prevence 

      Vonešová, Pavla (Jihočeská univerzita, 2009)
      Diplomová práce se zabývá aktuální problematikou poruch chování žáků ve školním prostředí, zvláště agresivitou a šikanou a možnostmi jejich prevence. Je dělena na část teoretickou, praktickou a přílohovou. Teoretická část ...
    • Otcovská role harémového samce: Analýza interakcí hřebec-hříbě 

      Šandlová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem této práce bylo analyzovat interakce mezi hřebcem a jeho potomky u dvou stád exmoorských pony žijících v přirozeném sociálním uspořádání. Tyto interakce dosud nebyly podrobněji zkoumány. Studovány a porovnávány byly ...
    • Spotřební chování v komoditě víno 

      Krýzová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2007)
      Cílem mé práce bylo na základě výzkumu zhodnotit stávající situaci a provést analýzu v oblasti nákupního a spotřebního chování v komoditě víno. Záměrem byla komparace nákupního a spotřebního chování jednotlivce a dále návrh ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV