Marketingová komunikace destinace Krkonoše
Abstrakt
Cílem práce je analyzovat všechny komunikační aktivity destinace Krkonoše. První část je věnována marketingové komunikaci, marketingovému mixu, destinaci a její typologie. Obsahuje přehled jednotlivých komunikačních nástrojů a jejich základní charakteristiku. Obsahem druhé části je představení Krkonoš, jejich geografické vymezení, přírodní podmínky, historický vývoj, správní členění a analýzy potenciálu rozvoje cestovního ruchu v Krkonoších. Dále se tato část zabývá současnými nástroji marketingové komunikace Krkonoš a činností "Krkonoše-svazek města obcí" jejími projekty a způsobu financování. Součástí druhé části jsou výsledky vlastního šetření. V rámci třetí části je nastíněn produkt s názvem ?Labe (Elbe)?, s možností rozšířit marketingovou komunikaci v rámci zahraničního trhu cestovního ruchu. Čtvrtá část je věnována závěru, kde shrnuji provedené analýzy, případové studie a zhodnocení zjištěných poznatků v celé práci.