Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorZajac, Aleš
dc.date.accessioned2021-11-24T14:31:25Z
dc.date.available2021-11-24T14:31:25Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6380
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je zhodnocení konkurenční pozice vybraného podniku. Pro určení pozice byly použity strategické metody, které slouží k analýze vnitřního a vnějšího okolí podniku. Konkrétně se jedná o tyto metody: analýza konkurentů, Porterův model pěti sil, SWOT analýza. Použita byla také analýza spokojenosti zákazníků. Dále byla aplikována část metod z finanční analýzy ke zjištění finančního zdraví podniku. V závěru práce je zhodnocena současná pozice podniku na trhu a navrhnuta opatření, která by napomohla ke zlepšení konkurenční pozice.cze
dc.format72 s.
dc.format72 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKonkurenční pozicecze
dc.subjectkonkurencecze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectfinanční analýzacze
dc.subjectanalýza konkurencecze
dc.subjectPorterův model pěti sil.cze
dc.subjectCompetitive positioneng
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectfinancial analysiseng
dc.subjectcompetition analysiseng
dc.subjectPorter´s five forces model.eng
dc.titleAnalýza konkurenční pozice vybraného podnikucze
dc.title.alternativeAnalysis of the competitive position of the selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28643
dc.description.abstract-translatedThe subject of this thesis is the evaluation of competitive position of the selected company. The strategic methods important for analysis of internal and external environment of the firm have been used to determine the position. Specifically these methods: competition analysis, Porter?s five forces model and SWOT analysis. Customer satisfaction analysis was also used. A few methods of financial analysis were applied to determine the financial health of the company. At the end of this thesis is an evaluation of the current market position and appropriate suggestions that would help to improve the competitive position.eng
dc.date.accepted2013-06-05
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam