Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorHoffmann, Jan
dc.date.accessioned2021-11-24T14:31:32Z
dc.date.available2021-11-24T14:31:32Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6387
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo na základě analýzy současné situace a trendů maloobchodního trhu navrhnout možnosti zvýšení konkurenceschopnosti spotřebních družstev, zlepšit tak jejich tržní postavení a dosáhnout požadované úrovně služeb zákazníků v českém maloobchodním prostředí. Zjištěné výsledky poukazují na shodu odpovědí zákazníků prodejen spotřebních družstev s ostatními zákazníky maloobchodního trhu, zejména na oblast zavádění moderních technologií v obchodě, které nejsou zákazníky zcela vyžadovány a raději by uvítali rozšíření stávajících maloobchodních služeb v podobě čitelných informací na obalech. Zákazníci prodejen spotřebních družstev kladně hodnotí možnost zavedení věrnostního programu, jež by bylo vhodné provést na centrální úrovni, aby daný věrnostní program byl dostupný všem zákazníkům prodejen spotřebních družstev. Implementací zjištěných a zároveň navrhovaných řešení by mohlo dojít k rozšíření stávající základy zákazníků prodejen spotřebních družstev a zlepšování jejich postavení na českém maloobchodním trhu.cze
dc.format84 s. (105 339 znaků)
dc.format84 s. (105 339 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspotřební družstvocze
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectkonkurenceschopnostcze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectmoderní technologiecze
dc.subjectconsumer cooperativeeng
dc.subjectretail tradeeng
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectmodern technologieseng
dc.titlePředpoklady zvyšování konkurenceschopnosti spotřebních družstev v regionechcze
dc.title.alternativePremises increase the competitiveness of consumer cooperatives in regionseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28729
dc.description.abstract-translatedMain purpose of this thesis was based on the analysis of the current situation and retail trends suggest the possibility of increasing competitiveness of consumer cooperatives, improve their market position and reach expected level of customer services in Czech retail market. Responses of consumer cooperatives customers correspond with other retail market customers. The introduction on the modern technologies is not required by customers and they would rather welcome the enlargement of existing retail services, especially the readable information on the packaging. Consumer cooperatives customers would like to use the loyalty program. The best option in that case would be the loyalty program on the central level to be available to all customers from consumer cooperatives. The implementation of detected solutions would help expand the existing base of consumer cooperatives customers and improve their position in the Czech retail market.eng
dc.date.accepted2013-06-03
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam