Možnosti outsourcingu marketingových aktivit společnosti Bristolgroup Karlovy Vary
Abstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu možností outsourcingu marketingu ve společnosti Bristolgroup Karlovy Vary, která svým hostům poskytuje lázeňské služby a hotelové ubytování v osmi lázeňských hotelech v Karlových Varech.
První část práce je věnována teoretickým podkladům nutným pro zpracování praktické části, v níž je pomocí informací poskytnutých od vedení společnosti a vlastních zkušeností vyplývajících z osobního působení ve společnosti v letech 2010 a 2011 zpracována analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a jejího marketingového oddělení. Dále je pomocí internetových zdrojů vypracován přehled poskytovatelů outsourcingu marketingu v ČR, jejich srovnávání a následný výběr potenciálního dodavatele těchto služeb do společnosti Bristolgroup.
Ze získaných poznatků bylo zjištěno, že marketingové oddělení není v současné době dostatečně efektivní, a proto bude pro společnost výhodnější najmout si marketingové specialisty. Nejvýznamnější výhodou jsou přijatelné náklady na profesionální přístup k marketingu.