Analýza konkurenceschopnosti společnosti OVb Allfinanz, a.s.
Abstrakt
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat danou pozici na trhu mnou vybraného podniku, navrhnout případná zlepšení jeho postavení na trhu a analyzovat jeho konkurenční prostředí. Vybrala jsem si společnost OVB Allfinanz, a.s., která působí na českém trhu už 44 let.
Má práce se skládá ze dvou částí. V první části popisuji teoretické poznatky, které se týkají strategického řízení a analýzy, vysvětlení pojmů konkurence, konkurenceschopnosti a dalších souvisejících výrazů jako jsou: Generické konkurenční strategie, SWOT analýza a Porterův model konkurenčních sil.
Ve druhé části své práce jsem se zaměřila na vypracování analýzy SWOT a Porterova modelu. Také jsem se zaměřila na analýzu konkurentů v oblasti pojišťovacích zprostředkovatelů. Výsledky se zakládají na informacích získaných z dotazníkového šetření. Dále jsem použila metodu řízeného rozhovoru s úspěšnou oblastní vedoucí skupiny ProfiFP a tím jsem získala nejen důvěryhodné informace o společnosti, ale také jsem mohla využít svých pracovních zkušeností pro OVB Allfinanz, a.s., pro kterou jsem pracovala více jak rok a půl.
Ze získaných dat jsem společnosti navrhla případná zlepšení.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Diverzifikace výroby a strategie podniku
Amerová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2009)Tato diplomová práce je napsána na společnost, která patří do největší světové skupiny výrobců osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel. V průběhu 90. let dvacátého století a opět na začátku 21. století se koncern ... -
Strategie učení
Fourová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce se zabývá užíváním strategií učení v rámci hodin anglického jazyka. K prozkoumání míry užívání strategií učení u studentů provedu případovou studii v jedné konkrétní třídě nižšího stupně gymnázia. V teoretické ... -
Společenská odpovědnost ve strategii podnikatelských subjektů
Fuchsová, Eva (Jihočeská univerzita, 2021)Společenská odpovědnost je běžnou součástí firemní praxe i etablovaným tématem vědeckého bádání. Ačkoliv se v České republice mnoho firem k CSR hlásí, současný trend strategického pojetí konceptu společenské odpovědnosti ...