Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorBednářová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-25T06:33:48Z
dc.date.available2021-11-25T06:33:48Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-09-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6753
dc.description.abstractCílem diplomové práce na téma "Vnímání značky" je na základě analyzování a porovnání vnímání vybraných značek z pohledu veřejnosti a společnosti vytvořit návrhy změn v komunikaci těchto značek. Teoretická část práce se zaměřuje na objasnění důležitých pojmů souvisejících s danou problematikou z pohledu uznávaných ekonomických autorů. Druhá část diplomové práce se zabývá vyhodnocením kvalitativních a kvantitativních technik marketingového výzkumu, na jejichž základě jsou vybrané značky porovnávány jak z pohledu veřejnosti, tak z pohledu zástupců společnosti. Závěr práce zahrnuje navržená opatření pro zlepšení komunikace těchto značek.cze
dc.format67 s.
dc.format67 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectvnímání značkycze
dc.subjectřízení značkycze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectsémantický diferenciálcze
dc.subjectkomunikace značekcze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectbrand perceptioneng
dc.subjectbrand managementeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectsemantic differentialeng
dc.subjectcommunication of brandseng
dc.titleVnímání značkycze
dc.title.alternativeBrand perceptioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28310
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis named "Brand perception" is to create suggestion for changes in the communication of brands based on an analysis and comparison of the perception of the particular brands by the public and the society. The theoretical part focuses on the clarification of the important definitions, which are related to the issue from the recognized economic authors points of view. The second part of the diploma thesis is focused on the evaluation of qualitative and quantitative techniques of a marketing research which are the basis for a comparison of the chosen brands from the point of view both of the public and of the representatives of the society. The conclusion of the thesis includes suggested precautions for making the communication of the brands better.eng
dc.date.accepted2014-10-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam