Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorSrnková, Alexandra
dc.date.accessioned2021-11-25T06:33:57Z
dc.date.available2021-11-25T06:33:57Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6782
dc.description.abstractCílem diplomové práce je navrhnout metodiku tvorby podnikatelského plánu s využitím principů a metod strategického řízení a marketingu, provést analýzu tržních podmínek ve vybraném odvětví a na základě získaných informací zpracovat návrh podnikatelského plánu. Velká část práce je věnována studiu teoretických poznatků problematiky podnikatelského plánu. Zde jsou upřesněny zejména pojmy podnikání, podnikatelský plán a jeho struktura. Jednotlivé údaje jsou získány z odborné literatury a internetových zdrojů. Praktická část je zaměřena na sestavení podnikatelského plánu. Zaměřuje se na oblasti metodiky tvorby podnikatelského plánu, analýzu trhu a návrh podnikatelského plánu.cze
dc.format96 s.
dc.format96 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodnikánícze
dc.subjectpodnikatelský pláncze
dc.subjectprůzkum trhucze
dc.subjectslužbacze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectbusinesseng
dc.subjectbusiness planeng
dc.subjectmarket researcheng
dc.subjectserviceeng
dc.subjecttourismeng
dc.titleMetodika tvorby podnikatelského plánucze
dc.title.alternativeThe methodology of creating a business planeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag29007
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to propose a methodology of creating a business plan using the principles and methods of strategic management and marketing, to analyze market conditions in selected sector and draft the business plan based on obtained informations. Major part of the work is devoted to the study of theoretical knowledge of the business plan issue where are clarified the concepts of business, business plan and its structure. Individual data are obtained from technical literature and Internet sources. The practical part is focused on writing a business plan itself. It focuses on the areas of methodology of formation of a business plan, market analysis and business plan draft.eng
dc.date.accepted2014-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam