Geocaching a jeho komerční využití
Abstrakt
Cílem diplomové práce bylo navrhnout konkrétní způsob komerčního využití geocachingu v České republice a k tomuto účelu zpracovat situační analýzu.
První část této diplomové práce zahrnuje studium odborné literatury. Je zde věnována pozornost oblasti geocachingu, kdy kromě samotné podstaty hry či její historii, bylo shrnuto i její komerční využití. Další oblastí byl strategický marketing se zaměřením na marketingovou situační analýzu a marketingový výzkum.
Druhá část práce obsahuje vybrané případové studie popisující kampaně, ve kterých byl pro oslovení zákazníků aplikován geocaching. Například v zahraničí ji využila společnost Timberland či Chrysler Jeep a v České republice to bylo Pilsner Urquell, Staropramen nebo projekt Stratocaching.
Po bližším seznámení s jednotlivými příklady praktického využití geocachingu ke komerčním účelům, byla zpracována situační analýza pro vybraný subjekt.
Závěrečná kapitola této práce byla věnována samotnému návrhu využití geocachingu pro projekt Museum Fotoateliér Seidel. Mezi doporučení patřilo vytvoření série keší s tématikou fotografií Josefa či Františka Seidela. V diplomové práci byly ovšem rozebrány pouze dvě schránky.