Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBednářová, Dagmar
dc.contributor.authorRohlíčková, Radka
dc.date.accessioned2021-11-25T06:34:23Z
dc.date.available2021-11-25T06:34:23Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6834
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analýza procesní mapy ve vybrané společnosti a přezkoumání úrovně řízení jednotlivých procesů s vazbou na jejich efektivnost, výkonnost a účinnost při dosahování cílů organizace. Teoretická část objasňuje podstatu, význam a principy managementu kvality. Praktická část je zaměřena na zmapování systému managementu kvality ve vybrané společnosti, zejména v oblasti procesního řízení. První část je orientována na implementaci systému managementu kvality s vazbou na odpovědnost managementu, komunikaci a podporu procesního řízení. Druhá část analyzuje současný systém ve společnosti se zaměřením na přezkoumání úrovně řízení jednotlivých procesů. Ve třetí části je zachycen proces postupného zlepšování v systému řízení kvality včetně vyhodnocení přínosu pro společnost. Závěrečná kapitola shrnuje výsledné návrhy a doporučení společnosti.cze
dc.format78
dc.format78
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprocesní přístupcze
dc.subjectprocesní mapacze
dc.subjectřízení procesůcze
dc.subjectvýkonnostcze
dc.subjecthodnocení procesůcze
dc.subjectproces approacheng
dc.subjectproces mapeng
dc.subjectproces managementeng
dc.subjectperformanceeng
dc.subjectevaluating of processeseng
dc.titleAplikace procesního přístupu v systému managementu kvalitycze
dc.title.alternativeProcess approach applied in quality management systemeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag32212
dc.description.abstract-translatedThe goal of diploma work is to analyze process maps in a company as well as to review level of managing particular processes in relation to their efectivity, performance and effectivness at meeting organization targets. The theoretical part clarifies basis, relevance and principles of quality management. The practical part is focused on mapping quality management system in selected company, especially in the field of process management. First part is oriented to quality system implementation with link to management responsibility, communication and process management support. Second part analysis current system in the company with focus to review of level of particular process management. Third part describes gradual improvement of quality system including evaluation of benefit for the company. Last chapter summarizes outcomin suggestions and recommendations to the company.eng
dc.date.accepted2014-06-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam