Strategické řízení ve vybrané organizaci
Abstrakt
Cílem diplomové práce je zhodnocení strategického řízení ve vybrané organizaci a navržení strategie vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti. Práce se zabývá analýzou mikrookolí organizace prostřednictvím Porterova modelu pěti sil a analýzou vnitřního prostředí ve vybraných funkcionálních oblastech. V oblasti marketingu se čtenář dozví o politice produktové, cenové, komunikační a distribuční. Finanční analýza naznačuje finanční situaci podniku. Práce dále umožňuje nahlédnout do prostředí výroby a řízení lidských zdrojů. Na základě zhodnocení současného stavu organizace pomocí vybraných analýz vnějšího a vnitřního prostředí je prostřednictvím provedené SWOT analýzy navrhnuta strategie, která povede ke zlepšení konkurenceschopnosti organizace. Vedle navržené strategie je nastíněno několik návrhů pro zefektivnění strategického řízení organizace ve vybraných oblastech.