Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorHanzalová, Dana
dc.date.accessioned2021-11-25T06:34:47Z
dc.date.available2021-11-25T06:34:47Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6869
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce na téma: "Vybrané formy prodeje biopotravin specializované prodejny" je zhodnotit aktuální stav prodeje biopotravin ve specializovaných prodejnách z hlediska šíře sortimentu, podmínek a kultury prodeje. V této práci například zjistíte, jaký je rozdíl mezi českou a zahraniční kvalitou biopotravin, jaký je typický zákazník nakupující biopotraviny, jaké jsou připomínky prodejců k problematice biopotravin apod. Dále byla v této práci řešena problematika regionálního prodeje či prodeje fair trade výrobků. V závěru práce jsou navrhnuta opatření, která by pomohla například k dalšímu rozšiřování odbytu biopotravin. Nejde totiž o rozšíření myšlenky biopotravin, ale spíše o to, aby si spotřebitelé uvědomili výhody nákupu biopotravin právě ve specializovaných prodejnách či v prodejnách zdravé výživy.cze
dc.format70 s.
dc.format70 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbiopotravinycze
dc.subjectspecializované prodejnycze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectnabídkacze
dc.subjectpoptávkacze
dc.subjectorganic foodeng
dc.subjectspecialty storeseng
dc.subjectmarketeng
dc.subjectsupplyeng
dc.subjectdemandeng
dc.titleVybrané formy prodeje biopotravin - specializované prodejnycze
dc.title.alternativeSelected forms of Selling the Organic Food - Specialty storeseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag32857
dc.description.abstract-translatedThe main aim of my thesis on the topic "Selected forms of Selling the Organic Food - specialty stores" is to assess the actual state of organic food sales in specialty stores in terms of assortment, conditions and sales culture. Likewise, this work allow the reader to learn what is the difference between Czech and foreign quality organic food, who is a typical customer buying organic food, what are comments of organic food vendors, etc. Furthermore, this theme is dealing with regional sales or sales of fair trade products. In the end, we design measures that would help to further expansion, for example, sales of organic food. The goal is not to extend the organic food popularity, but to make consumers aware of benefits of buying organic food just in speciality stores or in health food stores.eng
dc.date.accepted2014-06-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam