Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorBláhová, Adéla
dc.date.accessioned2021-11-25T06:34:53Z
dc.date.available2021-11-25T06:34:53Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6877
dc.description.abstractCílem diplomové práce je poskytnout ucelený přehled o problematice zákaznické spokojenosti a řízení vztahů se zákazníky a doplnit ho analýzou spokojenosti klientů společnosti ESSOX s. r. o. Následně jsou navrhnuta doporučení, díky kterým by společnost mohla vylepšit své služby a přispět tak ke spokojenosti svých klientů.cze
dc.format65 s. (76 633 znaků)
dc.format65 s. (76 633 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpéče o zákazníkycze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectCustomer Relationship Managementcze
dc.subjectvztahový marketingcze
dc.subjectcustomer careeng
dc.subjectcustomer satisfactioneng
dc.subjectCustomer Relationship Managementeng
dc.subjectrelationship marketingeng
dc.titleVztahy se zákazníky ve vybraném podnikucze
dc.title.alternativeCustomer relationships in the selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag32897
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to provide a comprehensive overview of the customer satisfaction and Customer Relationship Management and to analyze the client satisfaction in the company ESSOX s. r. o. In the end I suggest specific recommendations to improve the quality of provided services.eng
dc.date.accepted2014-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam