Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorMužíková, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-25T06:34:54Z
dc.date.available2021-11-25T06:34:54Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6879
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na vytvoření reklamní kampaně pro Krasobruslařský klub Plzeň. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické části a praktické části. Teoretická část diplomové práce definuje základní pojmy a vymezuje sestavení reklamní kampaně. Praktická část na základě znalostí získaných z teoretické části detailně popisuje proces naplánování reklamní kampaně. Na základě tohoto plánu je kampaň realizována a výsledky jsou poté vyhodnoceny. Poslední část diplomové práce přináší návrhy na zlepšení pro reklamní kampaň klubu v budoucnosti.cze
dc.format63 s. (94 473 znaků-bez mezer)
dc.format63 s. (94 473 znaků-bez mezer)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectreklamacze
dc.subjectreklamní kampaňcze
dc.subjectmédiacze
dc.subjectrozpočetcze
dc.subjectpláncze
dc.subjectreklamní prostředkycze
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjectnávrhcze
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectadvertising campaigneng
dc.subjectmediaeng
dc.subjectbudgeteng
dc.subjectscheduleeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectratingseng
dc.subjectsuggestionseng
dc.titleTvorba reklamní kampaně ve vybrané společnosticze
dc.title.alternativeCreating an advertising campaign in a selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag32961
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on creating an advertising campaign for a figure skating club Plzeň. The work is divided into two parts - theoretical part and a practical part. The theoretical part of the thesis defines the basic terms and defines the building of advertising campaigns. The practical part on the knowledge gained from the theoretical part describes in detail the process of planning an advertising campaign. On this basis, the campaign is implemented and the results are then evaluated. The last part of the thesis gives suggestions for improvement campaign in the future.eng
dc.date.accepted2014-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam