Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorŠalková, Markéta
dc.date.accessioned2021-11-25T06:35:19Z
dc.date.available2021-11-25T06:35:19Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6907
dc.description.abstractTato práce obsahuje analýzu tržních podmínek a vnitřního prostředí hotelu Šumava ve Vyšším Brodě a návrh na zlepšení marketing managementu. Jedná se o zavedený hotel v atraktivní lokalitě v blízkosti hranic s Rakouskem a Lipenské přehrady. V teoretické části jsou zkoumány analytické nástroje, mezi které patří analýza situace a další podřazené analýzy, SWOT analýza, a metoda SERVQUAL. Práce ověřuje dvě hypotézy, že "Řízení hotelu o dané kapacitě nebude koncepční, ale nahodilé, a že hotel o dané kapacitě nebude sledovat vývoj trhu a dostatečně potřeby klientů." Ani jedna z těchto hypotéz se nepotvrdila. Návrh učiněný na základě provedené analýzy obsahuje z hlediska marketingové strategie změny v oblasti produktu, marketingové komunikace, distribuce a větší zaměření se na atraktivní cílový segment, což vyžaduje další a profesionálnější personální podporu. Kromě toho jsou předmětem návrhu i změny v oblasti finančního řízení.cze
dc.format75 s.
dc.format75 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectanalýza situacecze
dc.subjecthotelcze
dc.subjectmetoda SERVQUALcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectvnější prostředícze
dc.subjectvnitřní prostředícze
dc.subjectanalysis of the situationeng
dc.subjecthoteleng
dc.subjectSERVQUAL methodeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectexternal invironmenteng
dc.subjectinternal invironmenteng
dc.titleMarketing management ve vybraném hotelucze
dc.title.alternativeMarketing management in selected hoteleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag35542
dc.description.abstract-translatedThis theses contains an analysis of market conditions and internal environment at the Šumava hotel in Vyšší Brod and suggestions to improve marketing management. It is an established hotel in an attractive location near the border with Austria and the Lipno dam. In the theoretical part, there are analytical tools, which include analysis of the situation and further sub-analysis, SWOT analysis, and SERVQUAL method. The theses examines two hypotheses that "management at a given capacity hotel will not be conceptual, but random, and that the hotel with this capacity will not be monitor market development and client Leeds adequately". Neither of these hypotheses was confirmed. Proposal made on the basis of the analysis includes marketing strategy in terms of changes in product, marketing communications, distribution and greater focus on attractive target segment, which requires additional personál and professional support. In addition, the proposal for changes in the area of financial management.eng
dc.date.accepted2014-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMichálková, Vladimíra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam