Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorMatějů, Hana
dc.date.accessioned2021-11-25T06:35:21Z
dc.date.available2021-11-25T06:35:21Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6909
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na řízení služeb v penzionu Na louži. Hlavním cílem je analýza tržních podmínek penzionu Na louži v lokalitě Český Krumlov. Teoretická část je zaměřena na popis služeb, jejich charakteristiku a vlastnosti. Dále se zabývá popisem marketingu cestovního ruchu a vymezuje důležité pojmy související s ubytovacími službami, jakož i řízení obsazenosti a cenové politiky prostřednictvím Yield a Revenue managementu. Praktická část se věnuje určení ekonomické pozice podniku. K tomu jsou využity zejména statistické údaje a vlastní výpočty, grafy a tabulky a údaje získané z vlastního dotazníkového šetření mezi zákazníky, zaměstnanci a majitelem penzionu. Na základě výsledků dotazníkového šetření, vlastního pozorování a vývojových trendů jsou sestaveny vhodná návrhová řešení.cze
dc.format114 s. (160 129 znaků)
dc.format114 s. (160 129 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthotelnictvícze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectřízení služebcze
dc.subjectrevenue ukazatelecze
dc.subjectmetoda SERVQUALcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectnávrhová řešenícze
dc.subjecthoteleryeng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectmanagement serviceseng
dc.subjectrevenue indicatorseng
dc.subjectmethod SERVQUALeng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.subjectproposalseng
dc.titleŘízení služeb ve vybraném podnikucze
dc.title.alternativeManagement services in selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag35574
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on service management in the Pension Na louži. The aim was to analyze the services provided by Pension and found out the market conditions. The theoretical part describes services, their characteristics and properties. It also deals with the description of tourism marketing and defines important terms related to accommodation services, as well as Yield and Revenue management. The practical part deals with the determination of the economic position of the company. In this part was used mainly statistics and own calculations, graphs and tables, and data collected from a questionnaire survey among customers, employees and the owner of the Pension. Based on the results of the questionnaire survey and hospitality trends author created proposals.eng
dc.date.accepted2014-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVotřel, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam