Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorHůlková, Petra
dc.date.accessioned2021-11-25T06:35:27Z
dc.date.available2021-11-25T06:35:27Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-09-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6915
dc.description.abstractCílem práce je analyzovat nástroje manažersské komunikace s důrazem na Public relations ve společnosti HEAD Sport s.r.o. V případě potřeby následně navrhnout změny, které by mohly vést ke zlepšení situace v této oblasti.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectManažerská komunikacecze
dc.subjectPublic relationscze
dc.subjectManagement communicationeng
dc.subjectPublic Relationseng
dc.titleManažerská komunikace s důrazem na PRcze
dc.title.alternativeManagerial Communication with an emphasis on PReng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag35649
dc.description.abstract-translatedThe aim is to analyze manažersské communication tools with an emphasis on Public Relations at HEAD Sport Ltd. If necessary then suggest changes that could lead to improvements in this area.eng
dc.date.accepted2014-10-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam