Analýza služeb vybraného pensionu v libereckém regionu a návrh variant budoucího rozvoje podniku
Abstrakt
K vypracování této práce si autor vybral pension Daro v Liberci z důvodu rodinných vztahů s majitelkou pensionu a možností ji pomoci s vylepšením služeb pensionu. Vylepšení by mělo sloužit k získání více spokojených zákazníků. Nejprve autor studoval odbornou literaturu, ze které získal informace k vypracování práce, jako např. informace o cestovním ruchu, službách nebo marketingu. Dále charakterizoval cestovní ruch přímo v libereckém regionu. Aby zjistil, jakou službu inovovat nebo rozšířit, zjišťoval informace přímo od zákazníků pomocí dotazníkového šetření. Z dotazníků vyšlo najevo, že zákazníci nemohou využívat bazén na pozemku pensionu. Na základě výsledků dotazníkového šetření vypracoval autor nový podnikatelský plán, který se týká zastřešení bazénu. Toto rozšíření slouží k tomu, aby zákazníci mohli bazén využít i za špatného počasí.