Analýza marketingového makroprostředí podniku
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá Analýzou marketingového makroprostředí podniku. "Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké vlivy a faktory působí na vybraný sortiment zboží a zhodnotit jejich míru a význam." První část práce je věnována literární rešerši. V druhé části je provedena analýza jednotlivých marketingových makroprostředí, jejich vyhodnocení a návrhy využití získaných informací. Prace také obsahuje popis podniku.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Analýza marketingového prostředí firmy: Výstaviště České Budějovice, a.s.
Suchá, Veronika (Jihočeská univerzita, 2007)Zájem každé firmy, která usiluje o úspěšné působení ve svém oboru, bez ohledu na to, zda se jedná o firmu malou, střední či velkou, se neustále a čím dál více zaměřuje na získání údajů, informací a znalostí ve svém předmětu ... -
Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
Radová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2011)Cílem bakalářské práce je stanovit trendy na základě analýzy marketingového prostředí dané firmy a vytipovat silné a slabé stránky, popřípadě odhadnout ohrožení a možnosti firmy. Byla aplikována analýza marketingového ... -
Problematika syndromu nemocných budov (SBS) v pracovním prostředí kancelářských prostor v Českých Budějovicích, zdravotní důsledky a možnosti prevence
Švadlenková, Radka (Jihočeská univerzita, 2010)Moderní člověk stráví většinu času uzavřený uvnitř domů, úřadů, škol a jiných zařízení, a pokud se v nich necítí dobře, pociťuje příznaky onemocnění a nepohody, má to jistě značný nejen psychický, ale i fyzický dopad na ...