Inovace marketingového mixu
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce "Inovace marketingového mixu" bylo analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového mixu vybrané společnosti a navrhnout jeho změnu.
Nejprve byla vybrána a představena účetní firma. K pochopení vnějšího prostředí společnosti byla provedena STEP analýza a Porterův model pěti sil. Závěry z těchto analýz byly použity jako vstupy do SWOT analýzy, která pomohla identifikovat silné a slabé stránky firmy, stejně jako příležitosti a hrozby na trhu. Na základě těchto analýz bylo možné navrhnout zlepšení marketingového mixu společnosti.
Poté bylo navrženo zlepšení služeb prostřednictvím vzdáleného přístupu k firemnímu serveru pro zákazníky. Tato služba by měla odstranit nedostatky společnosti (zejména přetížení pracovních sil v důsledku nezbytného zadávání dat). To by mělo být provedeno urychlením procesu zadávání účetních dokumentů.
Pro ekonomické zhodnocení byl vypočten modelový příklad. Výsledky ukazují, že inovace by s sebou přinesla přínosy pro společnost i zákazníky zároveň.