Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorCandrová, Noemi
dc.date.accessioned2021-11-25T06:49:30Z
dc.date.available2021-11-25T06:49:30Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7180
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace navrhnout řešení pro zlepšení této komunikace. Autorka diplomové práce charakterizuje hotel SwissHouse, poté analyzuje užívané nástroje marketingové komunikace a na základě zjištění navrhuje řešení pro zlepšení marketingové komunikace hotelu SwissHouse.cze
dc.format88 s.
dc.format88 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectFacebookcze
dc.subjectrecenzecze
dc.subjectpřímá poštacze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectFacebookeng
dc.subjectreviewseng
dc.subjectdirect mailingeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titleMarketingová komunikace hotelu SwissHousecze
dc.title.alternativeMarketing communication of the hotel SwissHouseeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag35665
dc.description.abstract-translatedThe main objective is evaluation of Hotel SwissHouse's marketing communication. Based on analysis suggest improvements for marketing communication.Theoretical part contains publications which provide an overview of marketing communication. Additionally thesis contains SwissHouse details based on observation and survey, organizational structure and services provided by the hotel. Practical focuses on the communications of the hotel SwissHouse based on observation and questioners survey. The main goal is to evaluate efficiency of marketing communication listening to the form of reviews, complaints, inquiries. Thesis also concerns with the modern communications technologies: Facebook, direct mailing.The thesis proposes improvements for marketing communication of SwissHotel: the newsletter proposal, link building, marketing research in collaboration with local school, responses on reviews, records of complaints and improving Facebook profile. Thesis also proposes improvements of marketing communication and new communication channels. Therewithal thesis serves as a source of information for the hotel management to enable better response on the customer's demand.eng
dc.date.accepted2015-10-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam