Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořák, Vladimír
dc.contributor.authorZíková, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-25T06:49:36Z
dc.date.available2021-11-25T06:49:36Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7196
dc.description.abstractTématem diplomové práce je inovace produktového portfolia cestovního ruchu pro segment 55+ na příkladu Českobudějovicka. Hlavním cílem práce bylo prostřednictvím analýzy zhodnotit současnou nabídku produktů cestovního ruchu pro vybraný segment skupinu 55+ na Českobudějovicku. Pomocí terénního šetření byly zjištěny požadavky a preference segmentu 55+ na jejichž základě byl navrhnut projekt inovace produktového portfolia cestovního ruchu pro vybraný segment.cze
dc.format85 s.
dc.format85 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCestovní ruchcze
dc.subjecttrh cestovního ruchucze
dc.subjectproduktové portfolio cestovního ruchucze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectkulturní a historické atraktivity či zařízenícze
dc.subjectslevový programcze
dc.subjectprojekt Calypsocze
dc.subjectsenoiorcze
dc.subjectTourismeng
dc.subjecttourism marketeng
dc.subjecttourism product portfolioeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectcultural and historical attractions or equipmenteng
dc.subjectdiscount programeng
dc.subjectprojekt Calypsoeng
dc.subjectsenioreng
dc.titleInovace produktového portfolia cestovního ruchu pro segment 55+ na příkladu Českobudějovickacze
dc.title.alternativeThe Inovation of Product Portfolio Tourism for the segment 55+ on the example of the České Budějovice Regioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36686
dc.description.abstract-translatedThe topic of this thesis is the product portfolio innovation of tourism for the segment 55+ on the example of the České Budějovice region. The main aim of this study was to assess the current through the analysis of tourism products for a selected segment - a group of 55+ in Ceske Budejovice. Using the field survey have been identified the requirements and the preferences of the 55+ segment ,on its basis was designed the project of the innovation the tourism's product portfolio for the selected segment.eng
dc.date.accepted2015-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam